17. mai 2006

Trommegruppa fikk forsterkninger  Hanne Vika Damsgård stilte sporty opp og hjalp Johnny og Terje gjennom dagen
Tradisjonell spilling ved hesten står for tur
Inge og Birgitte
Eldar
Frokostgjengen, Janne, Anne Grethe og Ingeborg
Årets beste frokost inntas

Bjørn
Even
Elise klar for barnetoget Hun smiler tappert her, men en vond rygg satte en effektiv stopper for mer marsjering etter barnetoget for henen.
Ingve
Uten mat og drikke ... Dagens andre måltid inntas på Kinarestaurant

Åse måtte avstå fra marsjering dette året Den verste 17. mai på mange år, syntes hun

.. og så kom regnet ..
En liten pause på Stallen før folketoget
Våt klarinett er ikke bra

noen fant litt ly for regnet
 Vi valgte å marsjerer uten regnfrakker i folketoget siden dette var siste opptreden.
 Og jeg garanterer - da hovedtaler Hans Olav Tungesvik var ferdig med talen sin fantes det ikke en centimeter tørr uniform på Bryne Torg.
 Det surklet i skoene, det dryppet gjennom hatten,
  og instrumentene laget helt andre toner enn de skulle ha gjort. Fagert er landet ble dermed en interessant opplevelse for de få gjenværende på torget.
Tradisjonell aftertrain hos Anne Karin  ble nok noe amputert dette året. Vi var våte til skinnet og måtte hjem til tørre klær og pleie oss selv. Men den harde kjerne koser seg her med 17. mai kaker og god drikke.