Biletarkiv
    - Speling for Håland kjøtt
    - Øving med pølsa og krans
    - Julekonsert
    - Sivdamheimen
    - Tenning av julegrana
    - Basar Rosseland skulekorps
    - Oktoberfest
    - 17. mai
    - 13. mai
    - Humanistisk konfirmasjon
    - 1. mai
    - Basar Bryne skulekorps
    - Champagne ABC-konsert
    - Basar på Undheim

Våt morgonspeling og speling ved hesten der Vilde Bilstad haldt tale. God frokost og ingen regndråper under barnetoget.

17. mai
Lye og Undheim - på Lye stod me klar i uniform, men fekk på oss regncapene i siste liten då regndråpane kom fem minutt før avgang.

Her er me på Frøyland i opphaldsver og til og med med solgløtt. Etter toget serverte Gunn Iren kaker og kaffi til heile gjengen.

Under folketoget regna det godt, men då var me jo ferdige, og om me var litt blaute gjorde det ingenting. Det var varmt og godt heime hos Åse og Berge på after Train.

Bryne musikkorps er korpset i regionen som går i flest tog, går flest skritt og har flest avspelte marsjar i løpet av den store festdagen. Me gjekk over 33 000 skritt og dei fleste kjenner det nok litt i kropp og lepper dagen derpå, med unnatak av trommeslagarar og fanebærarar, som nok ikkje kjenner så mykje i munnregionen :)

Programmet vårt:

0700 Morgonspeling i Vardheia
0800 Speling ved hesten
Frokost på skulen
0930 Barnetog Bryne
1100 17. mai tog på Lye
1200 17. mai tog på Undheim
Lunch på Ming House
1400 Folketog på Frøyland
Kaffi og kaker hos Gunn Iren
1600 Folketog på Bryne
After train hos Åse og Berge

Marsjrepertoaret vårt dette året var:

King-Size
Norge i Rødt kvitt og blått
Homenkollmarsj
The final countdown
Seventysix trombones
Dyreparken
Dixieland strut
Forelska i lærer’n
Gammel Jegermarsj
og så hadde me med Rum and coca cola som underhaldningsnummer medan me venta på avgang.