- Nissetoner i regn og blest
    - Julekonsert 8. desember 2007
    - Potetkulturkveld
    - Seminar 25.08.07
    - Dronningspeling 04.07.07
    - SommarBryne 23.06.07
    - 17. mai 2007
    - Abc-konsert 10.03.07
    - Kulturprisutdeling i Storstova 2006
    - Åpning av potetfestivalen 2006
    - 17. mai 2006
    - Stallen 5 år
    - 17. mai 2005
    - 17. mai 2004

Seminar 25.08.07

13. august 2007 er det åpningsarrangement for potetfestivalen. Vi står som arrangør av arrangementet, og nå ligger vi i hardtrening. Med ektefelle i korpset hadde ikke Hans Willoch Bræin noe valg da han ble spurt om å være instruktør på seminaret. Grovmessingen rapporterer om en flink instruktør som de gjerne vil ha igjen.

Saulius fikk den tunge oppgaven med å instruere kornett/ trompet-gruppa. Vi andre merket stor framgang etter dagens intense øvelser.

Guri Årsvoll fikk den hyggelige oppgave å instruere korpsets treblåsere. Hun var tydelig, litt streng og pirket akkurat passe. Vi var godt fornøyd, og håper Guri vil komme tilbake også ved en senere anledning.

En av våre tidligere dirigenter, Per Egil Vang, stilte opp som instruktør for horngruppa, som denne dagen talte bare to.

Frisk og mindre frisk luft trengs for å holde det gående hele dagen. 5 timers øving er en hard og brutal start på korpsåret.

Uten mat og drikke duger helten ikke. Så også for korpsmusikanten. En velduftende og -smakende gryterett stod klar på kjøkkenet presis kl. 12.00. Med velfylte mager er vi igjen klar til mer terping.

Med mor og far i korpset må Bjørn og Even finne seg i å delta på alt fra seminar og øvelser til konserter og marsjeringer.

Også Maren har måttet starte sin korpskarriere på et veldig tidlig tidspunkt. Hun trives allerede godt i miljøet (kanskje mest fordi hun trives best der mor er).