- Julekonsert
    - ABC-konsert
    - Basar BSK
    - Basar U & E

Klar til avmarsj frå Røde kors huset

1. mai
Julija i sving på vareteljing

Ann Iren hadde med mann og son som hjalp oss både med teljing og som fanebærar og trommeslager

Me var svoltne så pizza var kjærkome

Effektivitet og rasjonalitet får vera dekkjane ord for BMK dette årets 1. mai då me fekk slått saman både speleoppdrag og dugnad. Me starta vareteljing kl 0930, nokre i uniform, nokre i kvit skjorte og slips og andre igjen i heilt vanlege klede. Midt på dagen skjedde ei forvandling, og kl 12 var alle i uniform og klar med instrument til 1. mai tog.

Me fekk prøvt oss på årets første marsjering, og det gjekk over all forventning godt. Vel fornøgde med å ha vore ute med marsjfoten skunda me oss tilbake til Kiwi for å telja ferdig og eta pizza.

Omkledning på Kiwi gjekk som smurt

Fulltallig tubarekkje - dei har blitt fire

Alltid litt styr å få dei rette notene i rett rekkefølgje

.. akkurat som "barritennene"