- Speling for Håland kjøtt
    - Øving med pølsa og krans
    - Sivdamheimen
    - Tenning av julegrana
    - Oktoberfest
    - Basar Bryne skulekorps
    - Champagne ABC-konsert
    - Basar på Undheim

Storkorpset

Julekonsert
Glade musikantar frå fleire korps

Snill nisse, og Saulius har definitivt gjort seg fortent til litt julegodt :)

Me hadde som alltid fullt bord med heimebakst, som smakte like godt på begge sider av salgsdisken :)

6.12.15 arrangerte me julekonsert og spelte i lag med musikantar frå Rosseland, Bryne og Undheim & Eikeland skulekorps. Det er veldig kjekt å spela i så stort korps, og sjølv om me faktisk ikkje hadde fått det til å øva med  alle i lag, klang det riktig bra. Det var godt med publikum og mange kjekke gevinstar under åreloddtrekkinga. Dette arrangementet er ein årelang tradisjon, riktignok med litt endra konsept dei siste par åra, med at me kun spelar saman. Neste år er me klar for ny vri, då blir det Jul i Skomakergata på mølla.